Informacje o Gwarancji

Profix, właściciel marki Tryton udziela gwarancji, że zakupiony produkt będzie sprawny w okresie gwarancyjnym. Jeśli w tym czasie w maszynie Tryton zostanie stwierdzona usterka produkcyjna, będzie ona bezpłatnie usunięta przez wyspecjalizowany punkt serwisowy.

1.

Po zakupie zachowaj paragon i kartę gwarancyjną.

Schowaj je tak, aby zawsze szybko móc je znaleźć. Na wszelki wypadek zrób zdjęcie paragonu. Zapoznaj się także z instrukcją obsługi.

2.

Jeżeli maszyna przestanie działać lub jeżeli masz wątpliwości co do poprawności jej pracy,

w pierwszej kolejności zajrzyj do instrukcji obsługi. Być może problem ma prozaiczną przyczynę i można go samodzielnie usunąć. Jeśli jednak w dostarczonej razem z produktem dokumentacji nie ma wskazówek lub nie jesteś pewien czy te opisane dotyczą twojego przypadku skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z centralnym serwisem PROFIX.

3.

W czasie rozmowy lub w korespondencji opisz problem.

Konsultant techniczny PROFIX pomoże ci podjąć właściwą decyzję. Jeżeli masz pewność, że problemy wynikają z usterki maszyny możesz dostarczyć maszynę zapakowaną w oryginalne lub zastępcze pudełko wraz z paragonem i gwarancją do placówki, w której kupiłeś produkt.

4.

W możliwie najkrótszym czasie

problem zostanie zdiagnozowany, a maszyna naprawiona. Naprawa trwa średnio 14 dni. Po naprawie maszyna zostanie wysłana na adres osoby, która ją przesłała. Jeśli jest to sklep, o możliwości odbioru maszyny powiadomi sprzedawca.

Szczegółowy sposób postępowania w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu zakupionej maszyny Tryton przedstawiony jest w karcie gwarancyjnej. Produkt należy dostarczyć do punktu, w którym był kupiony lub wysłać bezpośrednio do punktu serwisowego Profix, gdzie zostanie bezpłatnie naprawiony i zwrócony klientowi.

W przypadku pytań, prosimy o telefoniczny lub e-mailowy kontakt z punktem serwisowym Profix.

tel. 22 785 96 75 (pon.-pt. godz. 8.00-16.00)
e-mail: serwis@profix.com.pl (całodobowo)

Aby przyśpieszyć uruchomienie procedury gwarancyjnej - przed wysłaniem produktu, prosimy o zapoznanie się z pełnymi warunkami gwarancji.

CENTRUM DYSTRYBUCYJNO-HANDLOWE PROFIX
Łomna Las,
ul. Dobra 3
05-152 Czosnów
tel. +48 22 78-59-600
fax +48 22 78-59-610
email: profixtools@profix.com.pl