WARUNKI GWARANCJI
LUB
miesięcy miesięcy
1. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące oraz zaczyna biec od daty udokumentowanej sprzedaży bezpośredniemu użytkownikowi.
2. W przypadku zakupu związanego z wystawieniem faktury VAT - okres gwarancji 12 miesięcy.
3. Naprawy gwarancyjne wykonywane są w serwisie Gwaranta znajdującego się w siedzibie firmy Profix.
4. Gwarancja obejmuje wady konstrukcyjne i matriałowe ujawnione w okresie gwarancyjnym w trakcie prawidłowej eksploatacji.
5. Gwarancją objęte nie są:
- wszelkie uszkodzenia powstałe z winy użytkownika,
- samowolne naprawy, przeróbki lub zmiany oraz niezgodną z instrukcją obsługi eksploatacją urzędzenia,
- uszkodzenia spowodowane nie przestrzeganiem zaleceń instrukcji przy uruchamianiu, konserwacji i eksploatacji urządzenia,
- naturalnie zużywające się cześci takie jak szczotki grafitowe silnia,
- wszelkie uszkodzenia mechaniczne oraz takie, tkóre powodują utratę rzeczy,
- naprawy polegające na regulacji oraz czynności przewidzane w instrukcji, do których wykonywania zobowiązany jest użytkownik we własnym zakrecie i na własny koszt.
6. W przypadku stwierdzenia ingerencji w urządzeniu nie pochodzących od autoryzowanego punktu serwisowego - nastapi utrata uprawnień gwarancyjnych.
7. Reklamacja winna być zgłoszona bezpośrednio Gwarantowi lub do punktu sprzedaży w terminie 3 dni od dnia wykrycia wady. Reklamowany towar należy dostarczyć do punktu zakupu lub bezpośrednio u producenta - termin naprawy może ulec przedłużeniu. Okres gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy.
8. Uznane naprawy gwarancyjne będą wykonywane w ciągu 14 dni od daty dostarczenia urządzenia do serwisu. Jeżeli naprawa wymaga ekspertyzy rzeczoznawcy lub jeżeli wymaga zamówienia cześci zamiennych bezpośrednio u producenta - termin naprawy może ulec przedłużeniu. Okres gwarancji przedluża się o czas trwania naprawy.
9. Podstawą realizacji uprawnień z tytułu gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu towaru oraz Karty Gwarancyjnej zawierającej pieczeć sprzedawcy, datę zkaupu, typ urządzenia. Karta Gwarancyjna bez wszelkich wymaganych w niej zapisów i pieczęci jest nieważna.
10. Sprawdzenie przez serwis gwarancyjny spranego urządzenia nie traktuje się jako naprawy gwarancyjnej. Koszty takiego sprawdzenia ponosi wlaściciel urządzenia.